Náš tým
Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing
Fakulta podnikohospodářská
Vysoká škola ekonomická v Praze
nám. W. Churchilla 4
130 67 Praha

doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D.
Vedoucí centra
Fakulta podnikohospodářská, VŠE
E-mail: radek.tahal@vse.cz

doc. Efthymia Kottika
Vedoucí akademické sekce centra
Je docentkou na Katedře marketingu. Více než deset let působila jako pedagog, výzkumník a akademický pracovník v Řecku, Velké Británii a České republice. Vedla výzkumné projekty pro automobilový průmysl a služby.

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Expert na marketingovou komunikaci, vedoucí Katedry marketingu
Fakulta podnikohospodářská, VŠE

Ing. Václav Šojdel
Country Manager, MARKET VISION, s.r.o.
Board Director, MSPA Europe Africa
Externí partner

Ing. Dagmar Borovská
Koordinátorka projektů
Fakulta podnikohospodářská, VŠE

Ing. Zdeněk Vondra, Ph.D.
Manažer komunikace a marketingu
Fakulta informatiky a statistiky, VŠE v Praze
Externí partner

doc. Mgr. Zuzana Chytková, Ph.D.
Ve svém výzkumu se zaměřuje na symbolické a socio-historické aspekty spotřebitelského chování. Její výzkum zahrnuje široké spektrum témat souvisejících se spotřebitelskou kulturou, včetně spotřeby služeb souvisejících s prací.

Dr. Konstantinos G. Kottikas
Specializuje se na oblast marketingové strategie a reklamy. Ve své více než desetileté praxi navrhl a realizoval poradenské projekty v oblasti výzkumu trhu ve farmacii, zdravotnických službách, rychloobrátkovém i veřejném sektoru.

Dr. Grigorios Painesis
Specializuje se na deskriptivní průzkumy, segmentační studie, tvorbu percepčních map, modely marketingového rozhodování. Ve své více než čtrnáctileté praxi realizoval poradenské projekty v oblasti výzkumu trhu léčiv, kosmetiky, maloobchodu, zemědělství, rychloobrátky a veřejného sektoru.