Náš tým
Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing
Fakulta podnikohospodářská
Vysoká škola ekonomická v Praze
nám. W. Churchilla 4
130 67 Praha
doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D.
Vedoucí centra
Fakulta podnikohospodářská, VŠE
E-mail: radek.tahal@vse.cz
Ing. Dagmar Borovská
Koordinátorka projektů
Fakulta podnikohospodářská, VŠE
Ing. Václav Šojdel
Country Manager, MARKET VISION, s.r.o.
Board Director, MSPA Europe Africa
Externí partner
Ing. Zdeněk Vondra, Ph.D.
Manažer komunikace a marketingu
Fakulta informatiky a statistiky, VŠE v Praze
Externí partner
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Expert na marketingovou komunikaci, vedoucí Katedry marketingu
Fakulta podnikohospodářská, VŠE
doc. Mgr. Zuzana Chytková, Ph.D.
Ve svém výzkumu se zaměřuje na symbolické a socio-historické aspekty spotřebitelského chování. Její výzkum zahrnuje široké spektrum témat souvisejících se spotřebitelskou kulturou, včetně spotřeby služeb souvisejících s prací.
Dr. Efthymia Kottika
Vedoucí akademické sekce centra
Je odbornou asistentkou na Katedře marketingu. Více než deset let působila jako pedagog, výzkumník a akademický pracovník v Řecku, Velké Británii a České republice. Vedla výzkumné projekty pro automobilový průmysl a služby.
Dr. Konstantinos G. Kottikas
Specializuje se na oblast marketingové strategie a reklamy. Ve své více než desetileté praxi navrhl a realizoval poradenské projekty v oblasti výzkumu trhu ve farmacii, zdravotnických službách, rychloobrátkovém i veřejném sektoru.
Dr. Grigorios Painesis
Specializuje se na deskriptivní průzkumy, segmentační studie, tvorbu percepčních map, modely marketingového rozhodování. Ve své více než čtrnáctileté praxi realizoval poradenské projekty v oblasti výzkumu trhu léčiv, kosmetiky, maloobchodu, zemědělství, rychloobrátky a veřejného sektoru.