Náš tým
Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing
Fakulta podnikohospodářská
Vysoká škola ekonomická v Praze
nám. W. Churchilla 4
130 67 Praha
![doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D.](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/DSC_3454-scaled_600x600_acf_cropped-1.jpg)
doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D.
Vedoucí centra
Fakulta podnikohospodářská, VŠE
E-mail: radek.tahal@vse.cz
![Ing. Dagmar Borovská](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/107286-scaled_600x600_acf_cropped.jpg)
Ing. Dagmar Borovská
Koordinátorka projektů
Fakulta podnikohospodářská, VŠE
![Ing. Václav Šojdel](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/Vaclav-Sojdel-1_600x600_acf_cropped.png)
Ing. Václav Šojdel
Country Manager, MARKET VISION, s.r.o.
Board Director, MSPA Europe Africa
Externí partner
![Ing. Zdeněk Vondra, Ph.D.](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/Zdenek-Vondra_600x600_acf_cropped.jpg)
Ing. Zdeněk Vondra, Ph.D.
Manažer komunikace a marketingu
Fakulta informatiky a statistiky, VŠE v Praze
Externí partner
![doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/Miroslav-Karlicek-1_600x600_acf_cropped.jpg)
doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.
Expert na marketingovou komunikaci, vedoucí Katedry marketingu
Fakulta podnikohospodářská, VŠE
![doc. Mgr. Zuzana Chytková, Ph.D.](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/banner/469/Zuzka-Chytkova.jpg)
doc. Mgr. Zuzana Chytková, Ph.D.
Ve svém výzkumu se zaměřuje na symbolické a socio-historické aspekty spotřebitelského chování. Její výzkum zahrnuje široké spektrum témat souvisejících se spotřebitelskou kulturou, včetně spotřeby služeb souvisejících s prací.
![Dr. Efthymia Kottika](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/banner/469/Effie-Kottika.jpg)
Dr. Efthymia Kottika
Vedoucí akademické sekce centra
Je odbornou asistentkou na Katedře marketingu. Více než deset let působila jako pedagog, výzkumník a akademický pracovník v Řecku, Velké Británii a České republice. Vedla výzkumné projekty pro automobilový průmysl a služby.
![Dr. Konstantinos G. Kottikas](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/banner/469/Konstantinos-Kottikas-1.jpg)
Dr. Konstantinos G. Kottikas
Specializuje se na oblast marketingové strategie a reklamy. Ve své více než desetileté praxi navrhl a realizoval poradenské projekty v oblasti výzkumu trhu ve farmacii, zdravotnických službách, rychloobrátkovém i veřejném sektoru.
![Dr. Grigorios Painesis](https://im.vse.cz/marketingovy-vyzkum/wp-content/uploads/Painesis_600x600_acf_cropped.jpg)
Dr. Grigorios Painesis
Specializuje se na deskriptivní průzkumy, segmentační studie, tvorbu percepčních map, modely marketingového rozhodování. Ve své více než čtrnáctileté praxi realizoval poradenské projekty v oblasti výzkumu trhu léčiv, kosmetiky, maloobchodu, zemědělství, rychloobrátky a veřejného sektoru.