Náš tým

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz
Fakulta podnikohospodářská
Vysoká škola ekonomická v Praze
nám. W. Churchilla 4
130 67 Praha

doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D.

doc. Mgr. Radek Tahal, Ph.D.

Vedoucí centra
Fakulta podnikohospodářská, VŠE
E-mail: radek.tahal@vse.cz

Ing. Dagmar Borovská

Ing. Dagmar Borovská

Koordinátorka projektů
Fakulta podnikohospodářská, VŠE

Ing. Václav Šojdel

Ing. Václav Šojdel

Country Manager, MARKET VISION, s.r.o.
Board Director, MSPA Europe Africa
Externí partner

 

Ing. Zdeněk Vondra, Ph.D.

Ing. Zdeněk Vondra, Ph.D.

Manažer komunikace a marketingu
Fakulta informatiky a statistiky, VŠE v Praze
Externí partner

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.

doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.

Expert na marketingovou komunikaci, vedoucí Katedry marketingu
Fakulta podnikohospodářská, VŠE

 

doc. Mgr. Zuzana Chytková, Ph.D.

doc. Mgr. Zuzana Chytková, Ph.D.

Ve svém výzkumu se zaměřuje na symbolické a socio-historické aspekty spotřebitelského chování. Její výzkum zahrnuje široké spektrum témat souvisejících se spotřebitelskou kulturou, včetně spotřeby služeb souvisejících s prací.

Dr. Efthymia Kottika

Dr. Efthymia Kottika

Na katedře marketingu je odbornou asistentkou. Více než deset let působila jako pedagog, výzkumník a akademický pracovník v Řecku, Velké Británii a České republice. Vedla výzkumné projekty pro automobilový průmysl a služby.

Dr. Konstantinos G. Kottikas

Dr. Konstantinos G. Kottikas

Specializuje se na oblast marketingové strategie a reklamy. Ve své více než desetileté praxi navrhl a realizoval poradenské projekty v oblasti výzkumu trhu ve farmacii, zdravotnických službách, rychloobrátkovém i veřejném sektoru.

 

Dr. Grigorios Painesis

Dr. Grigorios Painesis

Specializuje se na deskriptivní průzkumy, segmentační studie, tvorbu percepčních map, modely marketingového rozhodování. Ve své více než čtrnáctileté praxi realizoval poradenské projekty v oblasti výzkumu trhu léčiv, kosmetiky, maloobchodu, zemědělství, rychloobrátky a veřejného sektoru.