Výzkum INFLUENCER MONITOR: JAK MLADÍ VNÍMAJÍ ČESKÉ INFLUENCERY
Chcete vědět:
- Kdo se řadí mezi české influencery?
- Na jakých sociálních sítích jsou influenceři sledováni?
- Jak jsou žádaní nebo okoukaní?
- S jakými kategoriemi jsou influenceři spojováni?
Výzkum Influencer monitor přináší manažerům, kteří jsou ve firmách zodpovědní za marketingovou komunikaci, vhled do života a chování mladých lidí na sociálních sítích.
Šetření probíhá na cílové skupině mladých lidí v ČR ve věku 15-34 let a je reprezentativní. Každoročně realizujeme 2 vlny, výstupy jsou k dispozici vždy v červnu a v prosinci. Používáme ve všech vlnách stejnou metodiku, sledujeme trendy.
Ptáme se mladých lidí, jaké sociální sítě využívají, které osobnosti (influencery) na nich sledují, jak jsou tyto osobnosti oblíbené.
Výsledky výzkumu jsou v přehledné zprávě za každou jednotlivou vlnu, lze dodat i kompletní datové podklady ke každé vlně.
Pokud máte zájem o zakoupení výsledků jedné nebo více vln, napište na: radek.tahal@vse.cz
Ukázky z výzkumných zpráv: