Výzkum INFLUENCER MONITOR: JAK MLADÍ VNÍMAJÍ ČESKÉ INFLUENCERY

Chcete vědět:

  • Kdo se řadí mezi české influencery?
  • Na jakých sociálních sítích jsou influenceři sledováni?
  • Jak jsou žádaní nebo okoukaní?
  • S jakými kategoriemi jsou influenceři spojováni?

Výzkum Influencer monitor přináší manažerům, kteří jsou ve firmách zodpovědní za marketingovou komunikaci, vhled do života a chování mladých lidí na sociálních sítích.

Šetření probíhá na cílové skupině mladých lidí v ČR ve věku 15-34 let a je reprezentativní. Každoročně realizujeme 2 vlny, výstupy jsou k dispozici vždy v červnu a v prosinci. Používáme ve všech vlnách stejnou metodiku, sledujeme trendy.

Ptáme se mladých lidí, jaké sociální sítě využívají, které osobnosti (influencery) na nich sledují, jak jsou tyto osobnosti oblíbené.

Výsledky výzkumu jsou v přehledné zprávě za každou jednotlivou vlnu, lze dodat i kompletní datové podklady ke každé vlně.

Pokud máte zájem o zakoupení výsledků jedné nebo více vln, napište na: radek.tahal@vse.cz

 

Ukázky z výzkumných zpráv: