Aktuality

Influencer monitor

Pod hlavičkou Centra marketingového výzkumu a tržních analýz je realizována periodická výzkumná studie s názvem Influencer monitor, jejímž cílem je monitorovat vliv sociálních sítí na spotřební chování mladé generace. Studie volně navazuje na výzkumný projekt Celebrity monitor, který má za sebou od roku 2013 celkově 11 vln.

Influencer monitor

Zahájení spolupráce se společností Nielsen Admosphere

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz navázalo několikaletou spolupráci s renomovanou společností Nielsen Admosphere. Výsledkem spolupráce bude tvorba společných projektů marketingového výzkumu, realizace odborných přednášek pro studenty VŠE a v neposlední řadě i umožnění odborných stáží studentům magisterského stupně studia.

Zahájení spolupráce se společností Nielsen Admosphere

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: