Aktuality

Influencer monitor – výsledky 2. vlny

V červnu jsme dokončili druhou vlnu periodického výzkumu Influencer monitor. Sledujeme vnímání osobností online světa mladými lidmi. Výzkum přináší detailní informace o aktuální oblibě tzv. influencerů, o produktových kategoriích, se kterými si je mladí spojují a o využívání různých sociálních sítí. Studie je realizována Centrem marketingového výzkumu a tržních analýz, které působí při Fakultě podnikohospodářské […]

Influencer monitor – výsledky 2. vlny

K dispozici jsou výsledky z 11 vln výzkumu Celebrity monitor

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz nabízí kompletní výsledky (včetně datových podkladů) z jedenácti vln výzkumu Celebrity monitor, který probíhal v období 2013 – 2018. Cena výzkumné zprávy a dat za každou vlnu je 19.000 Kč, při odběrů dat z více vln cena dohodou.

K dispozici jsou výsledky z 11 vln výzkumu Celebrity monitor

Influencer monitor

Pod hlavičkou Centra marketingového výzkumu a tržních analýz je realizována periodická výzkumná studie s názvem Influencer monitor, jejímž cílem je monitorovat vliv sociálních sítí na spotřební chování mladé generace. Studie volně navazuje na výzkumný projekt Celebrity monitor, který má za sebou od roku 2013 celkově 11 vln.

Influencer monitor

Zahájení spolupráce se společností Nielsen Admosphere

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz navázalo několikaletou spolupráci s renomovanou společností Nielsen Admosphere. Výsledkem spolupráce bude tvorba společných projektů marketingového výzkumu, realizace odborných přednášek pro studenty VŠE a v neposlední řadě i umožnění odborných stáží studentům magisterského stupně studia.

Zahájení spolupráce se společností Nielsen Admosphere

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: