Aktuality

V. ročník soutěže Chytrá města 2021 zná své finalisty

Soutěž Chytrá města 2021 pořádaná nevládní neziskovou organizací Smart City Innovations Institut, z.ú., již zná své finalisty. Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz poskytlo záštitu letošnímu V. ročníku, do kterého měly možnost svá chytrá řešení přihlásit obce, města, regiony, soukromé společnosti či fyzické osoby. Přihlašovatelé vstupovali do soutěže se svými řešeními v podobě projektu, modelu […]

V. ročník soutěže Chytrá města 2021 zná své finalisty

Setkání odborné poroty V.ročníku soutěže Chytrá města 2021

Členové Odborné poroty V. ročníku soutěže Chytrá města 2021 se setkali a zahájili průběh hodnocení přihlášených řešení. Dne 6. září 2021 se v prostorách budovy Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj České republiky uskutečnilo setkání členů Odborné poroty V. ročníku soutěže CHYTRÁ MĚSTA 2021. Za Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz jsou členy poroty […]

Setkání odborné poroty V.ročníku soutěže Chytrá města 2021

Start přihlášek do soutěže CHYTRÁ MĚSTA

Přinášíme aktuální informace o soutěži CHYTRÁ MĚSTA, ke které Centrum Marketingového Výzkumu poskytuje záštitu. Letos se uskuteční již V. ročník soutěže CHYTRÁ MĚSTA 2021, v níž se opět mohou mezi sebou poměřit zajímavá řešení v oblasti Smart City. Do letošního V. ročníku soutěže CHYTRÁ MĚSTA 2021 se mohou zapojit kromě měst, obcí a regionů také dodavatelé […]

Start přihlášek do soutěže CHYTRÁ MĚSTA

Centrum marketingového výzkumu poskytuje záštitu pro 5. ročník soutěže CHYTRÁ MĚSTA

Soutěž „Chytrá města pro budoucnost“ je klíčovou soutěží svého druhu v České republice. Hlavním cílem je propagace konkrétních projektů a dlouhodobých strategií celostních modelů SMART CITY. Je určena nejen pro města, ale také obce a kraje, které se chtějí zapojit do sdílení dobré praxe při využívání postupů a trendů při dlouhodobě budované koncepci SMART CITY. […]

Centrum marketingového výzkumu poskytuje záštitu pro 5. ročník soutěže CHYTRÁ MĚSTA

Influencer monitor – výsledky 3. vlny

V prosinci jsme dokončili třetí vlnu periodického výzkumu Influencer monitor. Sledujeme vnímání osobností online světa mladými lidmi. Studie je realizována Centrem marketingového výzkumu a tržních analýz. Jedná se o reprezentativní výzkumné šetření na cílové skupině mladých lidí ve věku 15-34 let. Vedoucím tohoto prakticky zaměřeného výzkumného projektu je doc. Radek Tahal. Posláním výzkumu, který je realizován vždy […]

Influencer monitor – výsledky 3. vlny

Spolupráce s agenturou GEN

Centrum marketingového výzkumu navázalo spolupráci s agenturou GEN, která působí při katedře Multimédií Fakulty informatiky a statistiky. Doc. Radek Tahal a Dr. Zdeněk Vondra iniciovali spolupráci se záměrem zapojit studenty do marketingového výzkumu a přípravy mediální komunikace. Nové nápady mohou studenti uplatnit v projektech jak komerční, tak akademické sféry.

Spolupráce s agenturou GEN

5. veřejná soutěž ÉTA

Technologická agentura ČR vyhlásila pátou veřejnou soutěž v Programu na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA. Centrum marketingového výzkumu do této výzvy připravuje návrh projektu na téma Inovace ve společenských, ekonomických a enviromentálních aspektech elektromobility. Aplikační garanci přislíbila společnost Smart City Innovations Institut, z.ú. Tento výzkumný projekt navazuje na předchozí výzkumy členů […]

5. veřejná soutěž ÉTA

Centrum marketingového výzkumu vítá nové kolegy do týmu!

Během prázdnin jsme posílili náš tým a přivítali jsme  Václava Šojdela, Country managera společnosti Market vision, s.r.o. a Zdeňka Vondru, Manažera komunikace a marketingu  Fakulty informatiky a statistky VŠE v Praze. S příchozími kolegy se chystáme uchopit nové výzvy ve výzkumu trhu. V nadcházejícím podzimním období vyzkoušíme kreativní přístupy v testování a průzkumech a zaměříme se na spotřebitele […]

Centrum marketingového výzkumu vítá nové kolegy do týmu!

Influencer monitor – výsledky 2. vlny

V červnu jsme dokončili druhou vlnu periodického výzkumu Influencer monitor. Sledujeme vnímání osobností online světa mladými lidmi. Výzkum přináší detailní informace o aktuální oblibě tzv. influencerů, o produktových kategoriích, se kterými si je mladí spojují a o využívání různých sociálních sítí. Studie je realizována Centrem marketingového výzkumu a tržních analýz, které působí při Fakultě podnikohospodářské […]

Influencer monitor – výsledky 2. vlny

K dispozici jsou výsledky z 11 vln výzkumu Celebrity monitor

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz nabízí kompletní výsledky (včetně datových podkladů) z jedenácti vln výzkumu Celebrity monitor, který probíhal v období 2013 – 2018. Cena výzkumné zprávy a dat za každou vlnu je 19.000 Kč, při odběrů dat z více vln cena dohodou.

K dispozici jsou výsledky z 11 vln výzkumu Celebrity monitor

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: