Aktuality

Jak se mění česká influencerská scéna?

Podle pravidelného Influencer monitoru Centra marketingového výzkumu a tržních analýz Fakulty podnikohospodářské VŠE se na špici popularity stále drží Kovy, Leoš Mareš a Nikol Leitgeb (dříve Štíbrová). Do první desítky nejznámějších osobností se nově dostali Martin Mikyska alias Mikýř a Erik Meldik. Mezi nejčastěji spontánně vybavovanými influencery se ve všech již osmi výzkumných vlnách objevují […]

Jak se mění česká influencerská scéna?

Mezinárodní působnost centra a pokročilý výzkumný software

Realizaci kvantitativních výzkumů jsme od září 2023 v našem Centru marketingového výzkumu povýšili do nové dimenze. Navázali jsme partnerství s Českým národním panelem a European national panels. Tato spolupráce nám umožňuje rychle a efektivně realizovat výzkumy v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Bulharsku. Začali jsme pro sběr dat využívat profesionální nástroj CLICK4SURVEY. Jedná […]

Mezinárodní působnost centra a pokročilý výzkumný software

Výsledky 1. vlny nového periodického výzkumu Barometr mladých

První vlna nového pravidelného průzkumu s názvem Barometr mladých zjišťovala, jak se mladí Češi staví k otázkám ekologie a udržitelnosti. V generaci od 19 do 27 let je podpora udržitelnosti vysoká, jakmile ale představuje vyšší výdaje a diskomfort, ochota chovat se udržitelně rychle klesá. Jak se bude nálada této generace vyvíjet, znovu zjistíme za půl […]

Výsledky 1. vlny nového periodického výzkumu Barometr mladých

Influencer monitor – výsledky 7. vlny výzkumu k dispozici

K dispozici jsou výsledky 7. vlny periodického výzkumu Influencer monitor. Tento výzkum s půlroční periodicitou přináší výsledky o využívání sociálních sítí mladými lidmi a zejména o popularitě osobností internetu, tzv. Influencerech. Jedná se o reprezentativní výzkumné šetření na cílové skupině mladých lidí ve věku 15-34 let. Opět je připravena výzkumná zpráva včetně kompletních datových podkladů. V případě zájmu o […]

Influencer monitor – výsledky 7. vlny výzkumu k dispozici

Konference Smart region tour

Praha a Středočeský kraj uzavírají sérii konferencí Smart region tour. Na konferenci byla představena chytrá řešení konkrétních projektů pražského a středočeského regionu.  Akce se uskutečnila 22.6. 2022 v Českém institutu informatiky, robotiky a kybernetiky ČVUT. Za Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz se s příspěvkem o chytrých řešeních v souvislosti s marketingovým výzkumem zúčastnil Doc. […]

Konference Smart region tour

Startuje 6.ročník soutěže Chytrá města 2022

Soutěž Chytrá města je určena nejen pro města, obce, kraje, ale i pro dodavatele chytrých řešení, kteří se chtějí zapojit do sdílení dobré praxe při využívání postupů a trendů při dlouhodobě budované koncepci Smart City. Členy odborné poroty soutěže přivítal na dnešním úvodním setkání náměstek Ministerstva pro místní rozvoj pan Ing. Radim Sršeň, Ph.D.  Centrum marketingového výzkumu […]

Startuje 6.ročník soutěže Chytrá města 2022

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz realizovalo diskusní workshop

Dne 11. 5. 2022 proběhl v prostorách Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze diskusní workshop na téma „Jak podpořit růst firmy marketingovým výzkumem“. Výzkumné metody a aktuální trendy prezentovali zástupci Centra marketingového výzkumu a tržních analýz, dále společnosti Nielsen Admosphere a G82. Diskutovali jsme o problematice mediálních výzkumů a mediálního měření. Byly představeny možnosti sběru primárních […]

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz realizovalo diskusní workshop

Pozvánka na skupinovou online diskusi pro STŘEDOŠKOLÁKY

Jsi student 3. nebo 4. ročníku střední školy a chystáš se po maturitě na vysokou školu?   Děkujeme všem dosud registrovaným, počet je naplněn, registrace je již uzavřena.   Budeme rádi, pokud se aktivně zapojíš do hodinové online skupinové diskuse, kde si budeme povídat o tom, jak se rozhoduješ při výběru VŠ a co má […]

Pozvánka na skupinovou online diskusi pro STŘEDOŠKOLÁKY

Přihláška do diskusní skupiny

Vážení studenti, chcete získat zkušenost s účastí ve Focus Group? V případě Vašeho zájmu stát se aktivním účastníkem hodinové online diskuse na téma „Rozhodování o výběru vysoké školy“, vyplňte následující přihlašovací formulář. Ohledně bližších informací Vás brzy kontaktujeme e-mailem. Odměna za aktivní účast v online diskusi je 200 Kč. Děkujeme a těšíme se na Vás! […]

Přihláška do diskusní skupiny

Pozvánka na workshop „Jak podpořit růst firmy marketingovým výzkumem“

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz Vás zve na workshop Jak podpořit růst firmy marketingovým výzkumem Workshop je určen firmám, které vyrostly do určité velikosti, chtějí se dále rozvíjet a municipalitám, které zařadily do realizace svých programů nová společenská témata jako jsou zelená řešení, společensky odpovědný rozvoj a udržitelnost. Co Vám workshop přinese?  Budete vědět, […]

Pozvánka na workshop „Jak podpořit růst firmy marketingovým výzkumem“

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: