Aktuality

Smart Region Tour konference startuje 17.3. v Ostravě

Prvním městem, které otevře sérii regionálních konferencí je Ostrava. Smart Region Tour konference proběhne v Aule Ostravské univerzity 17.3.2022. Na konferenci budou představena konkrétní chytrá řešení a projekty v návaznosti na potřeby moravskoslezského regionu. Podrobný program je uveden zde:  

Smart Region Tour konference startuje 17.3. v Ostravě

Smart Region Tour se záštitou CMV

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz poskytlo záštitu VI. ročníku soutěže Chytrá města 2022 a konferencím Smart Region Tour 2022. Termíny konferencí Smart Region Tour: 17.3. – Moravskoslezský kraj – Ostravská univerzita 24.3. – Jihočeský kraj – Vysoká škola technická a ekonomická 31.3. – Jihomoravský kraj – Vysoké učení technické v Brně 5.5. –  Liberecký […]

Smart Region Tour se záštitou CMV

V. ročník soutěže Chytrá města 2021 již zná své vítěze

Přihlášená řešení hodnotila Odborná porota soutěže, kterou tvořilo 26 odborníků v oblasti Smart City z řad veřejného sektoru, municipalit, technologických lídrů v oblasti Smart City a akademické sféry. Vítězi svých kategoriích se v letošním V. ročníku soutěže Chytrá města 2021 stala následující chytrá řešení: IDEA: „Chytré Veselí nad Moravou“ (přihlašovatel město Veselí nad Moravou), MODEL: „Fotovoltaika za […]

V. ročník soutěže Chytrá města 2021 již zná své vítěze

V. ročník soutěže Chytrá města 2021 zná své finalisty

Soutěž Chytrá města 2021 pořádaná nevládní neziskovou organizací Smart City Innovations Institut, z.ú., již zná své finalisty. Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz poskytlo záštitu letošnímu V. ročníku, do kterého měly možnost svá chytrá řešení přihlásit obce, města, regiony, soukromé společnosti či fyzické osoby. Přihlašovatelé vstupovali do soutěže se svými řešeními v podobě projektu, modelu […]

V. ročník soutěže Chytrá města 2021 zná své finalisty

Setkání odborné poroty V.ročníku soutěže Chytrá města 2021

Členové Odborné poroty V. ročníku soutěže Chytrá města 2021 se setkali a zahájili průběh hodnocení přihlášených řešení. Dne 6. září 2021 se v prostorách budovy Akademie veřejného investování Ministerstva pro místní rozvoj České republiky uskutečnilo setkání členů Odborné poroty V. ročníku soutěže CHYTRÁ MĚSTA 2021. Za Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz jsou členy poroty […]

Setkání odborné poroty V.ročníku soutěže Chytrá města 2021

Start přihlášek do soutěže CHYTRÁ MĚSTA

Přinášíme aktuální informace o soutěži CHYTRÁ MĚSTA, ke které Centrum Marketingového Výzkumu poskytuje záštitu. Letos se uskuteční již V. ročník soutěže CHYTRÁ MĚSTA 2021, v níž se opět mohou mezi sebou poměřit zajímavá řešení v oblasti Smart City. Do letošního V. ročníku soutěže CHYTRÁ MĚSTA 2021 se mohou zapojit kromě měst, obcí a regionů také dodavatelé […]

Start přihlášek do soutěže CHYTRÁ MĚSTA

Centrum marketingového výzkumu poskytuje záštitu pro 5. ročník soutěže CHYTRÁ MĚSTA

Soutěž „Chytrá města pro budoucnost“ je klíčovou soutěží svého druhu v České republice. Hlavním cílem je propagace konkrétních projektů a dlouhodobých strategií celostních modelů SMART CITY. Je určena nejen pro města, ale také obce a kraje, které se chtějí zapojit do sdílení dobré praxe při využívání postupů a trendů při dlouhodobě budované koncepci SMART CITY. […]

Centrum marketingového výzkumu poskytuje záštitu pro 5. ročník soutěže CHYTRÁ MĚSTA

Influencer monitor – výsledky 3. vlny

V prosinci jsme dokončili třetí vlnu periodického výzkumu Influencer monitor. Sledujeme vnímání osobností online světa mladými lidmi. Studie je realizována Centrem marketingového výzkumu a tržních analýz. Jedná se o reprezentativní výzkumné šetření na cílové skupině mladých lidí ve věku 15-34 let. Vedoucím tohoto prakticky zaměřeného výzkumného projektu je doc. Radek Tahal. Posláním výzkumu, který je realizován vždy […]

Influencer monitor – výsledky 3. vlny

Spolupráce s agenturou GEN

Centrum marketingového výzkumu navázalo spolupráci s agenturou GEN, která působí při katedře Multimédií Fakulty informatiky a statistiky. Doc. Radek Tahal a Dr. Zdeněk Vondra iniciovali spolupráci se záměrem zapojit studenty do marketingového výzkumu a přípravy mediální komunikace. Nové nápady mohou studenti uplatnit v projektech jak komerční, tak akademické sféry.

Spolupráce s agenturou GEN

5. veřejná soutěž ÉTA

Technologická agentura ČR vyhlásila pátou veřejnou soutěž v Programu na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA. Centrum marketingového výzkumu do této výzvy připravuje návrh projektu na téma Inovace ve společenských, ekonomických a enviromentálních aspektech elektromobility. Aplikační garanci přislíbila společnost Smart City Innovations Institut, z.ú. Tento výzkumný projekt navazuje na předchozí výzkumy členů […]

5. veřejná soutěž ÉTA

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: