Archiv rubriky: Aktuality

Institut managementu a International Study Programs spojují síly

Institut managementu a Centrum Interkulturního managementu Fakulty podnikohospodářské VŠE a International Study Programs, s.r.o. (ISP) a dnes oznámily, že uzavřely partnerskou dohodu o spolupráci. Cílem je sdílet oborové poznatky a posílit nabídku propracovaných studijních a akademicky obohacujících programů. Partnerství se opírá o silnou síť inspirativních přednášejících a zkušenost v mezinárodním prostředí. Společným záměrem je poskytovat […]

Institut managementu a International Study Programs spojují síly

Přihlaste se do kurzu mezigeneračního předávání rodinného podniku, již 29. 11. 2019

Rodinné firmy na rozdíl od jiných organizačních forem podnikání mají celou řadu specifik díky tomu, že se v nich překrývají dva odlišně fungující systémy – rodina a firma. Pokud se v rodinné firmě upřednostňuje jeden systém před druhým, tak nemá firma perspektivu dlouhodobého udržitelného vývoje. Pokud se ale podaří v rodinné firmě využít výhod, které […]

Institut managementu a International Study Programs spojují síly

Rozšiřujeme nabídku exekutivních kurzů

Kromě MBA programu nabízíme i jednorázové a dlouhodobé kurzy pro firmy a jednotlivce. Mezi nejúspěšnější patřila v roce 2018 série exekutivních kurzů Manažerských dovedností pro ředitele regionálních pracovišť České správy sociálního zabezpečení, které ISBM realizuje již šestým rokem. Rozšiřujeme nabídku exekutivních kurzů v českém a anglickém jazyce ve specializacích: Management&Leadership, Marketing&Sales, Personální řízení a Podnikání. Více […]

Institut managementu a International Study Programs spojují síly

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz uzavřelo partnerství s Nielsen Admosphere

Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz, které působí v rámci Fakulty podnikohospodářské a je založeno zaměstnanci katedry Marketingu, uzavřelo partnerství s renomovanou výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere. Jedním z výstupů tohoto partnerství bude i periodická výzkumná studie s názvem Influencer monitor, jejímž cílem je monitorovat vliv sociálních sítí na spotřební chování mladé generace. Studie volně navazuje […]

Institut managementu a International Study Programs spojují síly