Aktuality

Společenská odpovědnost firem

Nadační fond PJ proti korupci: https://sites.google.com/view/nfpkczprotikorupci https://sites.google.com/view/nfpkczprotikorupci/p%C5%99edn%C3%A1%C5%A1ej%C3%ADc%C3%AD/du%C5%A1an-ku%C4%8Dera Dr. D. Kučera: Zodpovědnost za budoucnost  

Společenská odpovědnost firem

New publication

KUČERA, D.:  A Historical Approach to Understanding Values and Its Importance for Corporate Responsibility. Book chapter in: Values and Corporate Responsibility. CSR and Sustainable Development. Palgrave Macmillan – Palgrave Studies in Governance, Leadership and Responsibility, UK, 2020. https:// doi.org/10.1007/978-3-030-52466-1

New publication

Global Leaders Summit 2021

Session of Dr. D. Kučera: Philosophical Challenges of Sustainability, Responsibility, and Ethics  https://www.unprme.org/global-forum SESSION of Dr. D. Kučera: Philosophical Challenges of Business ethics  

Global Leaders Summit 2021

Profit nebo udržitelnost?

Profit or Sustainability? Na otázku je jen jedna odpověď. Obojí!  Prof. Rene Schmidpeter a Prof. R. Edward Freeman v zajímavém rozhovoru. Viz: https://lnkd.in/dFrzYBx

Profit nebo udržitelnost?

Ethical dilemma of managers

Podívejte se na shrnutí semináře Ethical dilemma of managers. Cíle semináře Porozumět sobě (rozumíme?) Svým myšlenkovým pochodům Pocitům Emocím Reakcím, zkušenostem, důsledkům Porozumět druhým (společnosti) – umíme? Jejich myšlenkovým pochodům (kultuře) Pocitům, emocím, reakcím, zkušenostem Rozumět jim lépe, než oni sobě? Umět se ovládat a zvládat, regulovat (jak – to děláme?) Umět předcházet určitým problémům […]

Ethical dilemma of managers

Responsible Management Education Research 6th Conference

V říjnu 2019 se koná zajímavá konference na téma Responsible Management Education.

Responsible Management Education Research 6th Conference

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: